Elektronické Pohlednice, Přáníčka, SMS Přání

v

Hodnocení

Aktuální hodnocení: 53%
Počet hlasů: 2

 

Hlasujte kliknutím na obrázek.
Na kvalitu máme vlastní vzorec!

• Hlasujte pouze jednou.
• Pro výpočet hodnocení máme vlastní algoritmus zvýhodňující kvalitní záznamy.


Jedna z leteckých společností zorganizovala úspěšnou reklamní kampaň, v níž nabízela poloviční sazbu pro manželky doprovázející své manžely na obchodní cestě. V domnění, že obdrží uznalé listy použitelné při další reklamě, rozeslala pak dopisy všem ženám byznysmanů, které této výhody využily, s otázkou, jak se jim cesta líbila. Do této chvíle docházejí odpovědi manželek. Jsou stereotypní: "Jaká cesta?"

Spodek

Stránka generována 22.11.2024 11:20
U nás jste dnes prohlídl(a) 1 stránek.
roboti